تشكيل اولين جلسه كميته نوروزي بيمارستان كيش

  • 1401/10/25
  • 15:45:32
  • 588
به گزارش روابط عمومی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش، نخستین جلسه کمیته نوروزی با محوریت برنامه ریزی و نیازسنجی در زمینه دارو، امکانات و تجهیزات مورد نیاز این مرکز درمانی در ایام نوروز برای ارائه خدمات شایسته به مراجعه کنندگان؛ صبح یکشنبه 25 دی در سالن کنفرانس بیمارستان کیش برگزار شد.
 
بنابراین گزارش، در نخستین جلسه کمیته نورزی، دکتر کامران فردوسی رئیس بیمارستان کیش با تاکید بر لزوم اهمیت ارتقاء سطح خدمات درمانی و تکریم مراجعه کنندگان، اظهار داشت: بیمارستان کیش با در اختیار داشتن امکانات مورد نیاز از آمادگی لازم برای ارائه خدمات شایسته به عموم مردم برخوردار است و می تواند در این زمینه نقش آفرینی کند.
وی یکی از برنامه های راهبردی بیمارستان کیش را جلب رضایتمندی مراجعه کنندگان و ارائه خدمات مطلوب در راستای مسوولیت های اجتماعی این مجموعه درمانی عنوان کرد و گفت: تامین داروی مورد نیاز، منایع انسانی، تجهیزات و تاسیسات ساختمان از جمله موارد مهمی است که باید مورد اهتمام ویژه قرار گیرد.
دکتر فردوسی در ادامه سخنان خود بر ضرورت برگزاری جلسه منظم کمیته نوروزی تاکید کرد و افزود: در نشست های بعدی باید گزارش جامعی از پیگیری ها و اقدامات صورت گرفته بر اساس برنامه زمان بندی شده ارائه شود.
گفتنی است در نخستین جلسه کمیته نوروزی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش معاونان، مدیران و مسوولان واحدهای بیمارستانی از قبیل درمانی و اداری حضور داشتند.