آمادگی بیمارستان کیش برای مقابله با بیماری کرونا

  • 1401/10/15
  • 22:48:03
  • 430
به گزارش روابط عمومی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش، نخستین جلسه بررسی ظرفیت ها و لزوم اهمیت برخورداری بیمارستان کیش از آمادگی لازم برای مقابله با پیک هشتم بیماری کرونا، ظهر امروز پنجشنبه 15 دی با حضور دکتر فردوسی رئیس بیمارستان کیش با معاونان، مدیران و مسوولان تمام واحدهای این مرکز درمانی برگزار شد.
دکتر فردوسی در این نشست با تاکید بر ارزیابی و بررسی شرایط موجود و بهره گیری از تجارب اقدامات پیشگیرانه در پیک های گذشته و ارائه راه کارهای موثر جهت مقابله با پیک هشتم کرونا، اظهار داشت: باید در حوزه های منابع انسانی، تجهیزات پزشکی، دارویی، فضای درمانی و .... از آمادگی لازم برخوردار باشیم و با جدیت تمام در این زمینه نقش آفرینی کنیم.  
وی همچنین ضمن قدردانی از همکاری دکتر محمدرضارضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت کیش و همکاران پر تلاش آن مرکز بر تعامل هر چه بیشتر و همکاری لازم این دو مرکز درمانی برای مقابله با بیماری کرونا و حفظ و ارتقاء سطح سلامت کیشوندان تاکید کرد.
لازم به ذکر است در این جلسه کلیه واحدها با ارائه گزارش عملکرد و برنامه های اجرایی خود بر اساس تجارب کسب شده در سه سال گذشته برای مقابله با بیماری کرونا آمادگی خود را اعلام کردند.